امروز میخوام کلی نیکی بهتون کنم

😈😁😁😈

 

یه چیز جالبی که تازه فهمیدم 

 

کارای خارق العاده یه بوسه هستش 

 

+ بوسه 29 ماهیچه  رو فعال میکنه   خلاصه خیلی کارا انجام میده

( حال نداشتم بقیشو بنویسم  البته نگران شما هم بودم چون وقت خوندنشو نداشتید 😁😁)

  باعث   ریلکس تر شدنتون هم میشه 

 

میگن یه زن  تو کل زندگیش 2کیلو رژ لب نوش جان میکنه🤤🤤
    که البته  مردا هم  1کیلو  کوفت میکنن😜😜 

++ یک زن در کل زندگی اش 2 کیلو روژلب میخوره و این روژلب حاوی 300 گرم سرب میباشد که 68 درصد میزان سرطان را در خانمها افزایش میدهد.

* درصد بالایی از روژلب ها دارای مواد اکسید آهن، پلی اتیلن،دی اکسید تیتانیوم هستند و خطر ریسک ابتلا به سرطانهای ریوی و سینه را تا 55 درصد بالا میبرند.
برای اینکه مطمئن بشید که روژلب شما حاوی سرب نیست و سالم است کافی است مقداری از آن را روی پوست دست خود بکشید و با طلای زرد محکم روی آن چند بار بکشید، اگر روژ لب به رنگ سیاه و تیرگی متمایل شد حاوی سرب است و آن را دور بریزید.

 

من کاری به شما ندارم حداقل دلتون واسه مرداتون بسوزه اونا سرطان نگیرن والا 🤤😬

 

😈و اما اخرین و  مهمترین نیکی😈

 

نظریه های متفاوتی هس   در مورد مصرف انرژی با بوسه

ولی به نظرم  طبیعی ترینش  همون  تو یه دیقه 1 کالری سوزندنه

 

 

 

++خودتون میدونید که من یه ادم خیر و نیکوکاری هستم😁  و اصا دنبال اینجور کارا نیستم  اصا خوشمم نمیاد😁 هیکلمم رو فرمه شکمم ندارم  وزنمم زیاد نیست

کلا اوکی اوکی هستم    😁😁😁

ولی اگه کسی   خواست کالری بسوزونه میتونم کمکش کنم  در حد یه کمک فقط

 

😁😈  رایگان رایگان  براتون انجام میدم 😈😁

😁فقط نوشابه انرژی زا با خودتون برام بیارید 😁

😈😁😁😄😄😈

 

چقدم نیکوکارم

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
 

😈😈😈😈😈😈

 

😈 چون من خودم دیگه وقت ثبت نامتون ندارم برید پیش بهنام ثبت نام کنید اون بهتون وقت میده  😈

 

نوشابه انرژی زا رو حتما با خودتون ببرید 😁😁😁😁😁

 

شوخی میکنم ناراحت نشید یه وقت

البته ناراحت هم بشین  مهم نیس 😁😁😁😁😁😁

 

** اینو قبلا شنیده بودم ولی فک نمیکردم واقعی باشه :)