میگن 20 سال پیش تو همچین روزی تو بیمارستان به دنیا امدم   چیز خاصی هم که بدست نیاوردیم تو این 20 ساله  خلاصه بگم 

20 سالمون شد هیچ گوهی نشدیم

تولدمو بهتون تبریک میگم  چون یه دوست باحالی گیر شماها امد حداقل :(   یکی از ویژگی هامونه  

یه چیز جالب    یه پسر عموی دارم  2 سال از من بزرگتره اون متولد 12 خرداد  ولی تو  تقویم میلادی هردمون متولد 1 زوئنیم

حس چیز شعر گفتنو ندارم این پست هم  فروردین اماده شده  که الان شما میبینید خب یکم از ویژگی خردادیا براتون بگم دلتون بسووزه که خردادی نیستید

تقدیم به شما عزیزان


دریافت

 یه اهنگ عالی و پر مفهوم  از 25 باند(  باور )


دریافت

 

 

  

 

 

 

 

 

 

درسته 20 سالمون شد  هیچ گوهی نشدیم  اینم میدونم  بعضی از شما ها هم هیچ ... نشدید 😂😂 (جهت  رفع دلداری شما #شوخی)

ولی  هرجا خودم با عقلم تصمیم گرفتم بهترین راه  رو انتخاب کردم

و در اخر

 

 

خردادیا   خلاقیت خیلی بالایی دارن خردادیی یعنی خلاقیت :)

تولد 18 سالگیم ک خودم برا خودم گرفتم :/

 

 

عه راستی یادم رفت    اینم کارتخوان (پوز)

 

متولدین ۱۱ خرداد ماه ,  تحت سلطه عدد ۱ و خورشید هستند. ماه ژوئن در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین خورشید و عطارد تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند که این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود.

فال امروزم  این بود  که هنوز دیر نشده ووقت دارم   امیدوارم بتونم خودمو یه تکونی بدم تا موفق بشم:)